REDIGERING

HOS foto M@lin

När fotograferingen är klar så gör jag en första sortering. Då tar jag bort ALLA bilder 
som inte blev bra och sen redigeras all de kvarvarande bilderna, som sedan du/ni får i form av en länk. Där ni i lugn och ro kan titta på bilderna hemma. Vad är det för sorts redigering som jag då gör? Jo här nedan kan du kort se. 


Som grund beskär jag bilden så den har proportionella mått för framkallning.
Kan även beskära som här ovan om jag tycker att bilden kommer bättre till sin rätt.
Där får du som kund helt enkelt lita på att jag ser vad som är bäst!

Alla bilder redigeras ljus och färgmättnad.

Ingår just nu i grundpaketet om man vill ha det. Eftersom jag redigerar så många bilder
i veckan kan det vara klokt att låta mig avgöra vilka bilder som passar som svartvit.



Detta är ingen redigering som ingår i grundpaketet utan det är ett tillval som
kunden betalar extra för. Ett tillval som du/ni gör vid bokningstillfället.

Hoppas att denna sida var till hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...