ELSA

PORTRÄTT & SYSKONFOTOGRAFERING

Även Elsa som jag har på min förskola har besök mig i min studio.
Hon hade med sig sin storebror Simon och storasyster Alice.
Även Alice går på förskolan där jag jobbar vilket är en otrolig fördel.
Lite enklare att fota någon man redan känner.






LOVLEY.........

Glad......gladare......GLADAST


En tankebubbla hade vart rätt häftigt.....
eller så inte.........fotografen kan ju ha sina
tokiga idéer i bland.




Kul när jag lyckas få olika uttryck och
miner i bilderna.



Många tycker att jag har ett sådant tålamod
och undrar hur jag orkar.
Älskar det jag gör och när jag får en sån här 
bild har det var värt varenda sekund....

JULKORT
Det har blivit en hel del och jag kommer att visa dem
lite senare. Har redan nu bestämt att nästa år kommer jag
att ha någon form av drop-in fotografering när det gäller
JULKORTSFOTON.

Tack familjen Lundström för en rolig fotografering och tack till
Simon och Alice som ett tag var mina fotoassistenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...