FAMILJEN ANDERSSON

SYSKON PORTRÄTT & FAMIJE PORTRÄTT 

Så var det dags för ännu en familj som ville ha MIXCOLOR.
Det är bilder som jag gör svartvit och sedan plockar fram detaljer i färg.
Alltid en utmaning eftersom barn sällan följer min planering, men då får
man ta till andra knep.

Tur att mamman sa till mig för jag hade ställt bokstäverna i fel
ordning till en början. Hade inte vart så kul och upptäcka det
vid redigeringen.


Med vingar på vill man ju flyga.... men ibland får fjärilarna
vila en stund.....innan de flyger vidare. 




Blir glad när föräldrar väljer sådana här bilder......
Barnen behöver inte titta in i kameran och se glad ut för att det
ska bli en bra bild. 


Alla som fotat sig hos mig under oktober och november månad
har jag designat ett julkort åt.
Kan tyvärr inte visa julkorten nu men efter jul tänkte jag göra det.

Tack familjen Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...