LINUS

Glad sprallig kille hälsade på mig för ett tag sedan tillsammans med
hans föräldrar Marina & Anton.
Dessa två ska jag fotografera i maj då de gifter sig.....JIPPI...
Älskar Linus klarblåa ögon, en kille med glimten i ögat.

Mitt wildcard som jag brukar säga om den gråa BMW.



Mycket mer spännande att titta i kistan i stället för en tokig
tant som försöker leka tittut...

Men i bland glimmar det till.....

Bus med pappa Anton!


I bland kan det bli lite ledsamt en stund men det går oftast
över rätt fort.....behöver bara vila en stund....

Bokläsning med mamma och pappa och sen är Linus glad igen.
TID, TÅLAMOD OCH LUSTFYLLT är viktiga ingredienser
för att lyckas med barnfotografering.

Nästa gång vi ses är det din mamma och pappa som får prova på att stå som modeller.
Bröllop i maj det ser jag verkligen fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...