AGNES

Här kommer Pippi Långstrump......
nej det är ju Agnes som vi lånade med oss för ett tag sedan.
Rätt länge sedan så nu är det dags att uppdatera denna sida.

Det Agnes mamma inte visste var att vi gjorde ett besök i studion.
Det visade sig bli en riktigt rolig fotografering.
Helt kravlöst och jag fick verkligen experimenterar...
Denna stol valde Agnes själv att sitta i och det blev ju rätt så fin bakgrund.

Min personliga favorit, ÄLSKAR verkligen dessa två bilder.
Tycker att jag fångat Agnes HÄR & NU......

Gud som haver.......

Eftersom jag är Agnes fröken och känner henne privat visste jag att gubben i lådan var en
favoritlek och det funkade lika bra med en resväska.



Lägg till bildtext

Lägg till bildtext

Lägg till bildtext

Lägg till bildtext

Lägg till bildtext

Lägg till bildtext

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...