SIGNE & ALVA

Kul att människor utanför byn också kommer och fotograferar sig hos mig.
För ett tag sedan kom två glada tjejer 11 och 3 år på besök.
Nu var det dags för en MIX color fotografering och Signe & Alvas mamma
hade tagit med en sån härlig SVAMP.

Tänk Signe som först inte ville sitta på sin
svamp vilken tur att hon ångrade sig.

Vilken tur att jag har goda vänner som lånar
ut sån här härlig rekvisita.

I min studio finns rätt så mycket rekvisita, men jag tycker alltid att
det är kul när kunden tar med egen.
Här är Signes favorit säl.....passande med en baddräkt och vad kunde
väl inte bli bättre än min zinkbalja.


En prinsessa.........

  och en till......



Måste verkligen berömma storasyster Alva
som hade ett otroligt tålamod och hennes
mjuka goa sätt med sin lillasyster.

Tittut.....


Ballonger fascinerar de flesta barn..... 






Tack för erat otroliga engagemang denna förmiddag.

HÄR kan ni läsa vad Signe & Alvas mamma tyckte om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...