SALLY PERSSON

Jag har haft TUREN & följa Sally under drygt ett år och hoppas få följa henne nått år till.
Fotograferingarna har inte alltid gått så bra men vem har sagt att det ska vara enkelt.
När Sally var 8 veckor ville hon mest mysa med sin mamma & äta........vilket var rätt förståndigt.
Rund, go & glad kom hon tillbaka när hon var 6 månader och där får toppbetyg...

Ett årsfotografering visade sig bli en höjdare.....

Jag blir bara SÅ glad när jag ser på bilderna........hon är bara helt underbart charmig....

Vimplarna har Sallys mamma sytt, hon brukar hjälpa mig vid
bröllopsfotografering. Tjej med många bra idéer!












Så var vi färdig för den här gången MEN jag tror våra vägar kommer
att mötas snart igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...