MINGELUPPDRAG

Funderar du på att gifta dig då kan du boka mig som porträttfotograf.
Eller är det så du redan har bokat en fotograf då kan du boka mig som
mingelfotograf....

Jenny & Magnus gifte sig 2011 och hade valt duktiga ricke.nu som fotograf.
Jag fick äran att vara med på festen som mingelfotograf.
Riktigt kul.....
Först tog jag kort på alla gästerna, några urval kan du hitta HÄR och sen var det dags att fota på festen. Tyvärr vet jag inte vart mina orginalbilder är men jag har lånat några från Jennys album.

Är alltid där en tid före gästerna så då hinner jag fota festlokalen och detaljer.
Här var temat turkos med humoristiska inslag.

Riktigt rolig lek.......

Jag har större.........än brudgummen.......ha ha ha.....

Brudens storasyster på fnisshumör!

En personlig favoritbild på bruden......ÄKTA glädje!

Kusiner på BUSHUMÖR.....

Brudvalsen.......Lycka till i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...