VARMT I HJÄRTAT....

Just nu fotar jag som allra mest & jag ÄLSKAR det... igår var en dag fylld med fotograferingar.
En sån där dag när det mesta går bra och man känner ännu mer att det är ju det här jag
ska syssla med......


Här kommer några foton från Bygdsiljum´s  Liten & Stor.
Speedfotografering på ca 10-15 minuter.

WILMA

ADA & AXEL

OTTO

AaRON
 VARMT I HJÄRTAT...........
Ja det blev det i fredags när jag mötte denna HÄRLIGA familj......
Linda hade sina föräldrar,morfars & farfars hemma på besök och ville att jag skulle ta några bilder.
Här ser vi Linda med sin familj och hennes mormor & morfar och hennes farmor & farfar.

Jag är så imponerad över deras sammansvetsade band att det smittade av sig.
Avslappnat och lätt till skratt vilket gjorde att det blev en riktigt rolig fotografering...

Några seriösa bilder fick det också bli...........

Tänk att min barnhumor även fungerade på pensionärer...........

Tusen tack för alla generösa kommentarer!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...