CONTEXT

Hej alla läsare....trodde knappt att jag hade några som var inne på den här sidan.
Men jag har förstått att det är visst några stycken.
Mycket har hänt sedan sist och sedan jag skaffade FB för foto M@lin har det blivit
att jag lägger ut det senast där.
Men jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera sidan.
Jag börjar väl från början.....

CONTEXT- en fantastisk grupp från Burträsk
De har haft sina spelningar i Burträsk men i januari var det dags för dem att uppträda i
Landskyrkan i Skellefteå. De ville att jag skulle följa med & fotografera.
Här är några av bilderna...
Mäktig entré 

Euforia ..... rysningar i HELA KROPPEN......

De har verkligen SÅÅ kul, hoppas att det syns i mina bilder!!!

Sångfågel - Lisa

Sångfågel - Jenny

André- både sångfågel & berättare......LYSANDE....

Duett....vilken 10 poängare.....



Robert rockar loss.....





Hyllning till nära och kära.....denna bild visas i TAKET....







Vilken succé....... 







KRAM från mig...längtar tills jag får höra er igen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...