GÖRAN & SARA BURTRÄSK 24 Juli 2013

Härligt ännu ett par i Burträsk och inte vilket par som helst utan min
kusin skulle gifta sig. Perfekt hade redan provat fotoplatser för fyra
dagar sedan... MEN ......nu var det STRÅLANDE sol så jag fick tänka om!

Det blev en minnesvärd dag på många sätt.
Vi hade riktigt roligt under hela fotografering men när det var dags för vigsel
fotografering byttes skratt mot tårar.
Jag är en känslomänniska men jag hade inte trott att det skulle bli så känslomässigt.

Brudparet vill att jag väntar med att visa så många bilder, vilket jag respekterar.
Hoppas att jag kan visa fler vid ett senare tillfälle!

Så otroligt glad att jag fick dela alla dessa ögonblick med er!
Det du gjorde Sara är bland det vackraste jag varit med om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...