40 år som gifta

I februari fick jag en mail från Ulrika, där hon berättade att hennes föräldrar
skulle fira 40 år som gifta...HÄFTIGT.
Hon tillsammans med sina syskon & respektive ville ge bort en fotografering till sina föräldrar.
Men det var inte en vanlig fotografering, utan jag skulle följa med dem under en förmiddag
och fotografera dem... KUL tyckte jag.
Så i lördags var det dags & gissa om jag hade kul!!
15 härliga människor, en skog, bra väder & lite fika kan inte bli annat än toppen!

Jo jo...de fastnade alla på samma bild HÄRLIGT blåa runt munnen.....


Uppe på berget....


Oj säger min dotter har de varit gifta i 40 år....ja svarar jag...hon fortsätter 6 de ser ut att gilla varandra fortfarande....Javisst finns det mycket kärlek och värme kvar efter 40 år.

Syskonbus.....


Detta var bara ett litet smakprov på vår härliga dag tillsammans.
Evigt tacksam att jag fick dela den med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...