På uppdrag av Edelviks folkhögskola....

För lite drygt en vecka sedan fick jag förfråga om jag skulle kunna hjälpa Edelviks folkhögskola med nya bildertill hemsidan & broschyrer. Normalt fotar jag människor och här var uppdraget att  fota byggnader och lite annat smått och gott.
Eftersom jag gillar utmaningar och tycker att det är viktigt att vi hjälps åt i byn så sa jag
naturligtvis JA.
Vilken känsla vill ni att jag ska förmedla?

HEMTREVLIGT och det ska väcka en nyfikenhet......

I går skulle jag ta resten av bilderna ute innan alla löv försvunnit.
Jag tog hjälp av bäste kompisen Jennie som är duktig på att styla och komponera.
Vi hade ingen tid till planering förutom mina idéer så vi fick ta det vi hade och göra det bästa av det!

Vi hade riktigt kul och idéer på vinterbilder är redan i full gång!




Måste tillägga att de gör  fantastisk god mat i restaurangen  på Edelvik!

Längtar redan Jennie till nästa gång vi får slå våra kloka huvuden ihop!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...