Fyll på hjärtat.....

Nyligen fick jag chansen att lyssna på Ann-Charlotte Pavval.
Vilket energiknippe och underbar människa hon är.
Hon gav många tips för att jag som individ ska lyckas förbättra
såndant som jag vill förbättra i mitt liv.

En sak som jag tog till mig var det att när det händer bra saker fyll på
det i hjärtat i massor så kan man dels njuta av det för stunden, men även bra
att plocka fram då man har lite tyngre dagar.

I fredags träffade jag en härlig familj som jag fotade under en längre stund.
När familjen skulle hem, frågade mamman om det var ok att hon gav mig en kram, samtidigt sa hon att det vart kul och hon avslutade med att säga något i stilen med att sluta inte med detta
utan fortsätt med det här för du är duktig.......

Det ska jag plocka fram då det känns mindre bra........

Några bilder från fotograferingen....



KRAMIZAR från MIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...