MATILDA

CV bilder
Så var det dags att ta cv bilder igen. Detta tycker jag är riktigt kul
och inspirerande. Matilda har gått skådespelarutbildning på Edelvik.
Så nu behövde hon cv bilder för att söka jobb.
Riktigt trevlig tjej som lät mig prova lite nya saker.




Otroligt duktig med många olika uttryck.

Matilda ville ha en bild där hennes längd kunde förhålla sig till någonting.
Klurigt i en studio, men så fick jag idén med paraplyet.
Både jag och Matilda blev rätt nöjd över bilden. 

Vilka ögon!




Till slut fick vi till den!


En personlig favorit för det här är nog den Matilda alla känner
och så som jag upplevde henne under vår fotografering.

Eftersom Matilda är skådespelare & spelat en roll som clown tyckte
jag att hon skulle ta med en clownäsa.

Vi avslutade fotograferingen med lite ClownBus!






















































































































Kram & Lycka till Matilda, det var kul att jobba med dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...