ISABELLA

BARNFOTOGRAFERING


För en vecka sedan hade jag besök av 2,5 åriga Isabella eller Bella som hon kallas.
En tjej full av energi trots att hon var lite förkyld.
Det var mycket som var intressant i min studio med det som lockade henne mest var
de färgglada kedjorna som jag rullar upp min bakgrund med.
Sen så kan man ju hitta egen rekvisita också & det blev inte så tokigt Bella.

Här har hon lånat mitt studioparaply som vi leker Tittut  med!

Ballonger brukar funka så även med Bella....lägga ballongerna i korgen & hälla ut.
I G E N.......


Koncentrerad.......

Lite Bus med mamma Maria hann vi med!

Vilka otroligt vackra ögon!!!

Min specialité är att jag brukar försöka att blanda svartvit & färg.Det kan man även beställa som kund. 

Titta noga......här har hon hängt fast sitt eget armband på B:et.





Tack för att jag fick vara med er en förmiddag.

Oktober & november bjuder jag alla mina kunder på ett eget designat julkort från fotosession.
Så PASS på och boka nu så har ni både julkort & den PERFEKTA julklappen!
Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...