BRÖLLOPSFOTOGRAFERING

Förutom barnfotografering tycker jag att bröllopsfotografering är riktigt kul.
Jag har inte hunnit med så många bröllop ännu eftersom jag startade min firma
april 2011. Men i sommar är jag bokad till några bröllop och det ska bli så kul.

Jag träffar alltid det blivande brudparet och hör vad de har för önskemål och
jag berättar mina idéer och tankar.
Även om det finns en grundplanering är det alltid de där
speciella ÖGONBLICKEN jag försöker fånga.

BRUDPARET EKLUND 2011
"Vi har anlitat Malin vid både barnfotografering & vårt bröllop och
kan varmt rekommendera henne.
Hon har ett glatt och positivt bemötande. Hon är lyhörd för ens önskemål
samtidigt som hon kommer med kreativa idéer.
Vi är jättenöjda med våra bilder" / fam Eklund






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...