MINA BAKGRUNDER


I min studio har jag några bakgrunder att välja mellan. En del passar bättre till vissa ändamål.
Jag gör en planering och brukar använda mig av två olika bakgrunder vid varje fotograferings
tillfälle. När det gäller barnfotografering kan det ibland hända att jag väljer att behålla en bakgrund
under hela fotograferingen. Detta beror alldeles på hur det flyter på.
Ibland kan det vara läge att byta om barnet behöver vila en stund.
Du som kund får gärna komma med önskemål. 

SVART BAKGRUND

SVART & GRÖN MATTA

GRÅ BAKGRUND

BRUN BAKGRUND

ROSA BAKGRUND - En tygbit så här är jag lite begränsad till
                                       halvkroppsbilder.

VIT BAKGRUND - min nyaste bakgrund och redan MIN favorit.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...