LIAM,OSKAR & EMELIE

En söndag i april kom två härliga killar med deras äldre syster på besök.
Barnen fick bestämma så deras mamma fick vänta utanför hela tiden.
Kändes helt rätt den här gången.
Den här fotografering blev en sån som jag kommer att minnas extra mycket.
Avslappnade glada barn och jag får den där PERFEKTA bilden, det behövs bara
en...där jag känner att YES..... den bilden är i min header.

Ett två tre........kill kill.......


Barn är barn och de gillar att röra på sig, så det var självklart
för mig att haka på denna idé.
KLARA FÄRDIGA GÅ...... in i ramen...

OSKAR- Lillebror i familjen

LIAM - Storebror & lillebroro






Gitarren något för stor & tung.......

Kolla Posén.........en som vet.

Pappan spelar i ett band!!

Emelie vilken snäll storasyster!

Beundrar hennes TÅLAMOD....

Riktigt duktig framför kameran..








Tusen tack Emelie, Oskar & Liam för en rolig fotosession!




















1 kommentar:

  1. Så himla fina bilder! Blir nästan tårögd. Du har verkligen fångat dessa goa ungars charm. Bra jobbat!

    Fasen å, nu blev jag sugen på ta med alla tre till studion...:)

    Kram Nina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...