EDVARD

Verkligen på tiden att jag uppdaterar denna sida.
Många goa människor har vart på besök i studio men jag har inte hunnit visa dem här.
Först ut var Edvard som faktiskt fick komma två gånger för att vi skulle få de bilder vi ville ha.
Blyg kille i början som gärna ville att mamma skulle vara i närheten.
Det är väl självklart att mamma & pappa är det bästa som finns!

Otroligt vackra ögon!

Riktig charmig....

Du tyckte nog att mina idéer var lite
knasiga ibland!!!

Klättra är alltid kul





Återbesök hos foto M@lin
Om det är så att barnet inte är på humör,
kan vara väldigt blyg för mig eller vill
helst sitta hos förälder så brukar jag göra så att
man får komma tillbaka vid ett senare tillfälle
och vi provar igen.

I detta fall visade sig att Edvard inte var helt frisk
så de kom tillbaka sedan & vi tog de ballongbilder
vi aldrig fick vid första fotograferingen.
















Så mycket piggare & gladare den här gången och då får både
kunden & jag dom bilder vi vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...