Året som varit.......

Tänkte att jag skulle försöka summera året som gått.
Jag har träffat så otroligt många fina människor både gamla & väldigt unga och ingen
fotografering är den andre lik.
Därför är det svårt att välja ut några få favoriter utan istället så sammanfattar jag året med
en M A S S A bilder i stället!










Blir så glad när jag ser alla bilder & tänker på att det är så lyxigt att få syssla med det jag älskar
nämligen att FÖREVIGA ÖGONBLICK........

Lämnar företagsåret 2012 med ett leende på läpparna & hoppas att 2013 blir lika bra!!

Sitter just nu och spånar på en N Y H E T som kommer lite senare i år!!!!

GOD FORTSÄTTNING till alla mina kunder!



1 kommentar:

  1. Verkligen superfina bilder Malin, du KAN det där med foto :) Extra kul att se alla bilder när hela min familj fått äran att vara med :) Det lär inte vara sista gången du fotar oss, V blir ju ett år 2013 ;)

    Kram Elin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...