SLÄKTEN ÄR.....BÄST

Före jul fotograferade jag syskonen Eskelinen tillsammans med deras kusiner.
Eftersom det skulle bli julklappar har jag inte kunnat visa bilderna tidigare.
Syskonen Eskelinen är jag väl bekant med vilket gör att jag kan direkt börja
fotografera och vi hade nån timme med många skratt & det blev många bra bilder.

Ta med egen rekvisita som symboliserar just dig.......
Två fotbollar och fotbollsskor.....gissa gemensamma nämnare......just det
Ett brinnande intresse för FOTBOLL......
 


Tidigt på morgonen!!!!! Det var då inga problem här inte!

Nog syns det att de är kusiner......



Syskonen Eskelinen hade lätt till skratt....måste ju vara den roliga fotografens skämt...eller?

Carla                                                                                Nova



Deras mamma ville ha mest svartvita bilder & här ser man tydligt vilken betydande roll kläderna
kan ha i en bild. Gillar det enkla....svart & vitt visade sig bli en höjdare både i färg & svartvit.






Det är så HÄR jag känner Nova...kolla blicken.....

Bilden till höger blev så fin på Carla....


Nåja det är nog som Nova till höger jag känner henne också.....

Tusen tack för timmarna i studion.
Hoppas att julklapparna blev uppskattade!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...