En första titt från årets bal!



  Alexander & Jennifer
Om jag ska sammanfatta årets balfotografering blir det SOL, UNDERBART, VACKER,
GLÄDJE, VÄRME, KÄNSLOR & en massa HUMOR......först ut och de jag fotograferad längst var grannflickan & hennes pojkvän!
BILD 1  = KÄNSLOR

En sån här dag är jag glad att jag inte är killen....
BILD 2 = VÄRME

Hur vacker kan man vara........
BILD 3 = SOL,KÄNSLA, UNDERBART & VACKER

Extra roligt att vara fotograf är när personerna vågar bjuda på sig själv
BILD 4 = HUMOR
SPEEDFOTOGAFERING med detta HÄRLIGA gäng!
Det var tanken från början, men vi hade så kul tillsammans så det blev lite längre än planerat.
Naturligtvis har jag även tagit seriösa gruppbilder men detta är nog en bild som det kan surras en hel
del om i detta gäng & förmodligen leda till några skratt!
BILD 5 = HUMOR

Vännerna Lisa & Noa...där Noa hade en hel del roliga idéer som
till viss del gick genomföra. Vi fick kompromissa en aning.
BILD 6 = GLÄDJE, KÄNSLOR,VÄRME

Oskar såg till att vännerna inte skulle törsta ihjäl i denna värme!
BILD 7 = GLÄDJE

Angelika & Oskar skålar för.........vänskapen eller en rolig kväll!
BILD 8 = VACKER,GLÄDJE

Lisa med underbara ögon.....She got the look.....
BILD 9 = VACKER, VÄRME, GLÄDJE

Sambo.....Nikokina & Robin......men vem är det som ...... i bakgrunden......
LUGN finns även bilder utan de båda pojkarna i bakgrunden!
BILD 10 = HUMOR, VACKER

Hallå där...tjejerna ska väl inte få ta all fokus....
BILD 11 = KÄNSLOR; GLÄDJE; HUMOR; VACKERT

En ögonblicksbild och jag gillar den verkligen, valt att redigera den lite annorlunda.
BILD 12 = UNDERBAR, VACKER; KÄNSLOR

Moderna sjöjungfrun. Perfekta munnen, sol i håret och kolla in blicken, visst blir man nyfiken på vad hon tänker på.......
BILD 13 = VACKER, VÄRME & KÄNSLOR

Ha ha ni trodde att ni skulle slippa undan.......näe någon RÄTTVISA måste det finnas.
LUGN tjejer det finns seriösa bilder på er också....men det här är så mycket roligare...
BILD 14 = VÄRME,KÄNSLOR,GLÄDJE & EN MASSA HUMOR.....

Det finns MASSOR av fina bilder kvar, men det får bli en annan gång!

TUSEN TACK för en HÄRLIG FOTOGRAFERING & tack till Jennifers mamma Viktoria som
hjälpte mig med reflexskärmen  & allt konkade på mina saker!!!

SOV GOTT!

1 kommentar:

  1. Så roligt att se ungdomarna - så fina å roliga bilder!!! Tack för visningen! Kram :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...