ÄLSKAR DE JAG GÖR

Mycket har hänt både före balen och efter och jag önskar att jag kunde göra ett inlägg varje dag, men den tiden finns inte just nu Då gör jag så att jag samlar ihop och gör ett längre inlägg i stället!
i år bjöd balen på VÄRME & glada ungdomar......extra kul att få fotografera balen...kanske för att
jag själv inte gick på balen...

Josefin en fd kollega till mig väntar sitt första barn och gissa om jag blev glad
när hon ville att jag skulle fotografera dem...

Även om jag är en känslosam person brukar jag inte gråta när jag redigerar bilder.
Men det gjorde jag när jag skulle göra färdigt bilderna från Johan & Josefins fotografering.
SÅ VACKERT........

I år gör jag så att jag prov fotograferar mina brudpar här träffade jag Elin & Johan.
Riktigt mysigt par som kändes avslappnade på en gång.

Ser fram emot den stora dagen som är den 6 juli......

Tessan & Patric ska också gifta sig i sommar och jag har fått den stora äran att vara med den dagen.
Här en bild från deras provfotografering. Ett härligt par med glimten i ögat.

Här är en riktigt favorit.......jag har fått i uppdrag att ta bilder till en bok
där temat är VÄNSKAP.....Boken kommer att säljas och alla pengar kommer
att gå till Barncancer föreningen.. Känner mig riktigt glad att jag får vara med!

Leona & Molly gjorde ett toppenjobb under fotografering & det blev många bra bilder.

VÄNSKAP

VÄNSKAP

Tim, Lisa & knut från Malå hade vägarna förbi Skellefteå så då träffades vi och jag prov fotograferade dem inför deras bröllop som äger rum i juli  en bit utanför Malå.
En familj med mycket värme....


Har även haft besök av detta charmtroll Moa & hennes lillebror!

Så lördagen före midsommar hade jag min första bröllopsfotografering för  i år.
Hade inte träffat paret innan eftersom bilderna skulle tas i Malå.
Vädret var inte riktigt på vår sida, men paret gjorde ett toppenjobb......

INGELA & KENT

Så glad blev Ebba 2 år när hon fick höra att vi fotat färdigt...då
visste hon att det var dags att åka och köpa mjukglass...

Holly 26 dagar tillsammans med familjens hund Ruben...

Sen har jag firat midsommar & nu är det två dagar till semester & bröllopssäsongen drar igång.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...