GÖR OM MIG

Det var tänkt redan i våras att vi skulle ordna "GÖR OM MIG" men eftersom
vi alla inblandade hade fullt upp då så fick det vänta.
Den lycklige vinnaren är Kerstin, medelålderskvinna i sina bästa år.
Varm,snäll,skämtsam och glad människa som helt klart förgyllde min dag!

I torsdags var Kerstin till KÖPMANGATAN 11 & fick hjälp av Johanna med stylingen
vad det gällde kläder...

       FÖRE  PÅ BETTYS KLOCKAN 09:00
Dags för Elisabeth på Bettys att ta över. 

Klipp och toning och slingor....tror jag...jag får kolla upp exakt sen vad som gjordes.
RIKTIGT bra blev det i alla fall!


SMINKNING  med Angelica

Kerstin gav Angelica fria händer eftersom hon på sin höjd brukar använda maskara och läppsyl.



Bra kundkontakt Angelica........


Dags för mig   Foto M@lin att ta över.....det Kerstin hade gruvat sig mest för!

"Jag kan inte fatta att det är jag" sa Kerstin vid ett flertal tillfällen!


Nervös & obekväm framför kameran........vem kan tro det???

Johannas strålande jobb med kläderna ville jag genom uteplåtning förstärka genom att hålla mig till
temat höst.....lite B U S hann vi med också förstås!

Så otroligt varm & go människa du är Kerstin!
Bilden till höger är min personlig favorit...vilken super rolig dag detta blev!

Tack till Johanna på Köpmangatan
             Elisabeth på Betty´s
            Angelica på make up store

Snart kan ni läsa om oss i Mellanbygden!

Trevlig helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...